Kontakt

W razie pytań lub w celu uzyskania niewiążącej porady prosimy o kontakt:

+48 71 33996 74
info@rathgeber.pl

Osoba kontaktowa

Formularz kontaktowy

Schowek

Schowek jest pusty

Zamknij

FAQ

Pytania iodpowiedzi dotyczące firmy RATHGEBER

Otrzymali już Państwo nasz katalog, ew. wzory i chcą teraz dokonać zamówienia? Mają zatem Państwo dwie możliwości: 

umówienie się na spotkanie z jednym z naszych doradców handlowych, który pomoże w dobraniu odpowiedniego produktu do Państwa potrzeb, 
lub też kontakt telefoniczny z nami! W trakcie rozmowy telefonicznej udzielimy Państwu wszystkich dodatkowych informacji i pomożemy znaleźć najlepsze rozwiązanie: 
Nr telefonu: +48 71 339 96 74

Czy mają już Państwo swojego dostawcę? Nawet jeśli odpowiedź brzmi tak, to z pewnością warto byłoby poprawić warunki zakupu przy następnym zamówieniu. 

Pomożemy w optymalizacji Państwa produktu i przygotujemy niezobowiązującą ofertę cenową. Wystarczy przesłać nam specyfikację swojego produktu, najlepiej wraz z oryginalnym wzorem. 

Największe oszczędności są z reguły wynikiem zmiany podejścia do całości zagadnienia. Czasami wystarczy zastosowanie tańszego kleju lub zmiana materiału. Zachęcamy do skorzystania z doświadczenia naszych pracowników.

Z prostego powodu: nasze doświadczenie wynika z realizacji około 15 000 zleceń rocznie. Jesteśmy dostawcą, który dysponuje unikalnym i szerokim spektrum produktów. Wszystkie dostarczane przez nas rozwiązania są własnej produkcji i pochodzą z jednego źródła. Jest to dobra wiadomość dla działu zakupów Państwa firmy, który doceni znaczną redukcję kosztów.

Oprócz profesjonalnego doradztwa na miejscu naszą zaletą są też nowo wypracowane koncepcje, stale aktualizowana oferta produktowa oraz nieustający rozwój. Proszę nam zaufać i złożyć zamówienie próbne/testowe. Sami się Państwo do nas przekonają.

Po otrzymaniu zlecenia Państwa pomysły, koncepcje lub pliki zostają przekształcone w nadające się do wydruku i produkcji projekty graficzne. 

Pliki dostarczane przez klientów często wymagają dodatkowej obróbki. Do tego celu wykorzystujemy najnowsze oprogramowanie oraz nasze wieloletnie know-how. Po upływie 2-3 dni roboczych otrzymują Państwo projekt do zatwierdzenia. 

Po zatwierdzeniu projektu do produkcji powstaje proof cyfrowy lub klisza sito-drukarska dla każdego koloru osobno (często w dużych formatach). Koszty tej procedury podajemy dodatkowo w ofercie lub w potwierdzeniu otrzymania zlecenia. Nie ukrywamy ich w cenie jednostkowej. W ten sposób unikają Państwo kosztów zwykle ponoszonych przy każdym kolejnym zamówieniu. 

Gwarantujemy, że Państwa plik oraz wszystkie klisze drukarskie będą przechowywane przez dziesięć lat. Przez ten czas mogą Państwo ponownie zamówić produkt bez ponoszenia żadnych kosztów dodatkowych.

Apple: Freehand, Illustrator (aktualna lub starsza wersja) i PDF.

Ważne: czcionki muszą być zamienione na krzywe. Jeśli nie jest to możliwe, prosimy o dołączenie czcionek oryginalnych.


PC: CorelDraw (aktualna lub starsza wersja) i PDF.

Ważne: czcionki muszą być zamienione na krzywe. W przypadku grafiki należy stosować tylko dane wektorowe, a nie bitmapy.


Proste przetworzenie dostarczonych przez Państwa danych może obniżyć koszty dodatkowe nawet o 30 %.

Standardowo nie oferujemy usług ekspresowych, gdyż zamówienia naszych Klientów mają zbyt indywidualny charakter. Jednak już nieraz udało się nam zrealizować zlecenie, które wydawało się niemożliwe do wykonania. Terminy dostawy zależą od rodzaju produktu oraz - co oczywiste - od aktualnego obłożenia produkcji.

Po 2-3 dniach roboczych od złożenia zamówienia prześlemy Państwu projekt do zatwierdzenia. Każde zamówienie ma charakter indywidualny, specyficzny dla każdego Klienta, dlatego nie mamy możliwości prezentacji gotowego wyrobu „z góry". Z przyjemnością wykonamy dla Państwa najpierw serię próbną w atrakcyjnej cenie.

Przy pierwszej realizacji potrzebujemy od 10 do 25 dni roboczych (zależnie od tego, czy potrzebne będzie oprzyrządowanie) liczonych od momentu zatwierdzenia projektu. 
Dokładny termin podajemy w potwierdzeniu otrzymania zlecenia. W przypadku ponowienia zamówienia czas dostawy wynosi z reguły od 8 do 15 dni.

Wszelkich informacji udzieli Państwu osoba kontaktowa w Rathgeber. Nazwisko i dane kontaktowe (nr tel./fax, adres e-mail) znajdą Państwo w nagłówku lub stopce poczty e-mail otrzymanej od firmy RATHGEBER.

RATHGEBER dostarcza produkty ze swoich fabryk za pośrednictwem firm kurierskich (np. DHL). Większe przesyłki są nadawane z wykorzystaniem różnych firm spedycyjnych Rzecz jasna na życzenie Klienta warunki te mogą ulec zmianie.

RATHGEBER jest pierwszym, neutralnym dla klimatu przedsiębiorstwem w branży. Mianem „neutralny klimatycznie“ określa się te przedsiębiorstwa, procesy lub produkty, dla których obliczono wielkość emisji gazów cieplarnianych zrównoważoną następnie poprzez zakup odpowiednich certyfikatów emisji. Oznacza to, że równowaga CO2 w atmosferze nie uległa zakłóceniu. 

Każdy zakup dokonany w grupie RATHGEBER oznacza wsparcie jakiegoś projektu służącego ochronie klimatu; możemy przesłać Państwu dokument potwierdzający skompensowaną wielkość emisji CO2.

Więcej informacji na temat naszych działań na rzecz ochrony klimatu oraz projektów równoważących emisję CO2 znajdą Państwo tutaj.