Kontakt

W razie pytań lub w celu uzyskania niewiążącej porady prosimy o kontakt:

+48 71 33996 74
info@rathgeber.pl

Osoba kontaktowa

Formularz kontaktowy

Schowek

Schowek jest pusty

Zamknij

Rozkosz dla zmysłów – opakowania premium z efektami trójwymiarowości

Trójwymiarowe emblematy i napisy nadają opakowaniom premium nie tylko szczególnego wyglądu, ale są także wyczuwalne w dotyku, podświadomie wpływając na nasz zmysł percepcji.

Trójwymiarowe emblematy i napisy są mocnym wyróżnikiem i zachęcają do dotyku

Przy zakupach towarów luksusowych klienci kierują się  miłymi dla oczu  cechami użytkowymi produktu w powiązaniu z uznaną marką. Działa to na wszystkie zmysły. Pierwsze wrażenia odbieramy wzrokowo. Następnie produkt konfrontowany jest z oczekiwaniami klienta. Przekaz ten wzmacniany przez dotyk zapisuje się w pamięci i uwiarygadnia go. Dodatkowo rośnie poczucie wartości przedstawianej oferty zwiększając gotowość zakupu towaru.

Proform | © Fotograf: Sophie von Beerfelde - Rathgeber GmbH & Co. KG

Możliwość dotknięcia produktu powoduje wzrost ilości spontanicznych zakupów o 40%. Równocześnie z 30-sekundowym dotykiem rośnie finansowa ocena wartości przedmiotu. Motoryczne działania na markę podwajają nieodpartą siłę wspomnień.

TAK PISZE PARA AUTORÓW OLAF HARTMANN I SENASTIAN HAUPT O EFEKCIE DOTYKU W PODRĘCZNIKU „TOUCH”.

Wzmacnianie działań marketingowych

Aby zaoferować klientowi adekwatne przeżycia marketingowe wywołujące pozytywny odbiór marki spełniamy indywidualne życzenia w obszarze oznaczeń produktów. Taki efekt osiągają przede wszystkim Point of Sale (POS) oraz inne Touchpoints.

Dotyk wirtualny

CHROMOTION® - JVL | © Fotograf: Sophie von Beerfelde - Rathgeber GmbH & Co. KG

Przy optymalnie zaprojektowanych opakowaniach produktów efekt dotyku działa nawet online (dotyk wirtualny), gdy np. Wobec braku fizycznego dotyku symulowany jest on na monitorze  poprzez efekty super-zoom albo interaktywne obrazy 3D.

Personalizacja

Personalizacja produktu na butelce - mylabel.one | © Rathgeber GmbH & Co. KG

Wraz z przeżyciami dotykowymi pozytywne emocje wywołują także spersonalizowane wypowiedzi. Z indywidualnymi emblematami produkty i opakowania otrzymują indywidualne konotacje wyróżniając się spośród masy wielu innych artykułów.

Digitalizacja

Technologia NFC na szkle Havana Club od smart-TEC | © smart-TEC GmbH & Co. KG

Wysokojakościowe 3D-logo marki może być dodatkowo zaopatrzone na opakowaniu albo produkcie  w NFC transponder. W świecie cyfrowym producenci oferują swoim klientom bogatszy serwis i więcej informacji o kupowanym produkcie.

Rozwiązania dla oznaczeń na szczególna chwilę

Oferujemy wiele zindywidualizowanych rozwiązań oznaczeń dla marketingu i techniki. Pozwólcie się Państwo zainspirować linią produktów wysokiej jakości jak też udanymi przykładami naszych klientów.

Aluminiowy znak 3D jako symbol wykończenia opakowania | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

ALUMINIOWE SZYLDY 3D

Szyldy z trójwymiarową estetyką i dotykowymi strukturami.

Aluminium 3D
Plastikowy emblemat szampana Leo de Verzay - CHROMOTION® | © Fotograf: Sophie von Beerfelde - Rathgeber GmbH & Co. KG

SZYLDY Z TWORZYW SZTUCZNYCH - CHROMOTION®

Chrome meets Emotion – szyldy i napisy z efektem chromowanym.

CHROMOTION®
Napis FINOCHROM® | RATHGEBER | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

NAPISY METALOWE - FINOCHROM®

Delikatne trójwymiarowe napisy i emblematy.

FINOCHROM®
emblemat FLEXXLINE® | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

FLEXXLINE®

Filigranowe struktury na tkaniny.

FLEXXLINE®
Godło z tworzywa sztucznego - ROYALPLAST®

ETYKIETY 3D - ROYALPLAST®

Wypukłe etykiety i szyldy z przeźroczystą, samoregenerującą się warstwą ochronną w formie soczewki.

ROYALPLAST®

Osoba kontaktowa

dr Piotr Knapik
Telefon: +48 71 7823997
Faks: +48 71 3398958
p.knapik@rathgeber.pl