Kontakt
W razie pytań lub w celu uzyskania niewiążącej porady prosimy o kontakt:
+48 71 782 39 90
info@rathgeber.pl
Rozkosz dla zmysłów – opakowania premium z efektami trójwymiarowości
Trójwymiarowe emblematy i napisy nadają opakowaniom premium nie tylko szczególnego wyglądu, ale są także wyczuwalne w dotyku, podświadomie wpływając na nasz zmysł percepcji.
Trójwymiarowe emblematy i napisy są mocnym wyróżnikiem i zachęcają do dotyku
Przy zakupach towarów luksusowych klienci kierują się miłymi dla oczu cechami użytkowymi produktu w powiązaniu z uznaną marką. Działa to na wszystkie zmysły. Pierwsze wrażenia odbieramy wzrokowo. Następnie produkt konfrontowany jest z oczekiwaniami klienta. Przekaz ten wzmacniany przez dotyk zapisuje się w pamięci i uwiarygadnia go. Dodatkowo rośnie poczucie wartości przedstawianej oferty zwiększając gotowość zakupu towaru.
Wzmacnianie działań marketingowych
Aby zaoferować klientowi adekwatne przeżycia marketingowe wywołujące pozytywny odbiór marki spełniamy indywidualne życzenia w obszarze oznaczeń produktów. Taki efekt osiągają przede wszystkim Point of Sale (POS) oraz inne Touchpoints.
Dotyk wirtualny
![CHROMOTION® - JVL | © Fotograf: Sophie von Beerfelde - Rathgeber GmbH & Co. KG CHROMOTION® - JVL | © Fotograf: Sophie von Beerfelde - Rathgeber GmbH & Co. KG](/rathgeber-de/produkte/3d-logos-embleme-schriftzuege/chromotion/image-thumb__4808__contentImage/rath-de-3d-logo-kunstoff-emblem-chromotion-jvl-1920x1080.jpg)
Przy optymalnie zaprojektowanych opakowaniach produktów efekt dotyku działa nawet online (dotyk wirtualny), gdy np. Wobec braku fizycznego dotyku symulowany jest on na monitorze poprzez efekty super-zoom albo interaktywne obrazy 3D.
Personalizacja
![Personalizacja: wzór | © Rathgeber GmbH & Co. KG Personalizacja produktu na butelce - mylabel.one | © Rathgeber GmbH & Co. KG](/rathgeber-de/loesungen/produktpersonalisierung/image-thumb__4817__contentImage/rath-de-produktpersonalisierung-flakon-muster-label-1920x1080.jpg)
Wraz z przeżyciami dotykowymi pozytywne emocje wywołują także spersonalizowane wypowiedzi. Z indywidualnymi emblematami produkty i opakowania otrzymują indywidualne konotacje wyróżniając się spośród masy wielu innych artykułów.
Digitalizacja
![Szkło Havana Club z technologią NFC firmy smart-TEC | © smart-TEC GmbH & Co. KG Technologia NFC na szkle Havana Club od smart-TEC | © smart-TEC GmbH & Co. KG](/rathgeber-de/branchenwelten/premiumverkpackungen/image-thumb__4805__contentImage/smart-de-smart-tec-glass-havana-club-1920x1080.jpg)
Wysokojakościowe 3D-logo marki może być dodatkowo zaopatrzone na opakowaniu albo produkcie w NFC transponder. W świecie cyfrowym producenci oferują swoim klientom bogatszy serwis i więcej informacji o kupowanym produkcie.
Rozwiązania dla oznaczeń na szczególna chwilę
Oferujemy wiele zindywidualizowanych rozwiązań oznaczeń dla marketingu i techniki. Pozwólcie się Państwo zainspirować linią produktów wysokiej jakości jak też udanymi przykładami naszych klientów.
Osoba kontaktowa
![](/rathgeber-pl/unternehmen/ansprechpartner/image-thumb__6630__contentImage/rath-pl-unternehmen-ansprechpartner-bartosz-kot-279x309.jpg)