Kontakt

W razie pytań lub w celu uzyskania niewiążącej porady prosimy o kontakt:

+48 71 33996 74
info@rathgeber.pl

Osoba kontaktowa

Formularz kontaktowy

Zamknij

Rozkosz dla zmysłów – opakowania premium z efektami trójwymiarowości

Trójwymiarowe emblematy i napisy nadają opakowaniom premium nie tylko szczególnego wyglądu, ale są także wyczuwalne w dotyku, podświadomie wpływając na nasz zmysł percepcji.

Trójwymiarowe emblematy i napisy są mocnym wyróżnikiem i zachęcają do dotyku

Przy zakupach towarów luksusowych klienci kierują się  miłymi dla oczu  cechami użytkowymi produktu w powiązaniu z uznaną marką. Działa to na wszystkie zmysły. Pierwsze wrażenia odbieramy wzrokowo. Następnie produkt konfrontowany jest z oczekiwaniami klienta. Przekaz ten wzmacniany przez dotyk zapisuje się w pamięci i uwiarygadnia go. Dodatkowo rośnie poczucie wartości przedstawianej oferty zwiększając gotowość zakupu towaru.

Proform | © Fotograf: Sophie von Beerfelde - Rathgeber GmbH & Co. KG

Możliwość dotknięcia produktu powoduje wzrost ilości spontanicznych zakupów o 40%. Równocześnie z 30-sekundowym dotykiem rośnie finansowa ocena wartości przedmiotu. Motoryczne działania na markę podwajają nieodpartą siłę wspomnień.

TAK PISZE PARA AUTORÓW OLAF HARTMANN I SENASTIAN HAUPT O EFEKCIE DOTYKU W PODRĘCZNIKU „TOUCH”.

Wzmacnianie działań marketingowych

Aby zaoferować klientowi adekwatne przeżycia marketingowe wywołujące pozytywny odbiór marki spełniamy indywidualne życzenia w obszarze oznaczeń produktów. Taki efekt osiągają przede wszystkim Point of Sale (POS) oraz inne Touchpoints.

Dotyk wirtualny

CHROMOTION® - JVL | © Fotograf: Sophie von Beerfelde - Rathgeber GmbH & Co. KG

Przy optymalnie zaprojektowanych opakowaniach produktów efekt dotyku działa nawet online (dotyk wirtualny), gdy np. Wobec braku fizycznego dotyku symulowany jest on na monitorze  poprzez efekty super-zoom albo interaktywne obrazy 3D.

Personalizacja

Personalizacja produktu na butelce - mylabel.one | © Rathgeber GmbH & Co. KG

Wraz z przeżyciami dotykowymi pozytywne emocje wywołują także spersonalizowane wypowiedzi. Z indywidualnymi emblematami produkty i opakowania otrzymują indywidualne konotacje wyróżniając się spośród masy wielu innych artykułów.

Digitalizacja

Technologia NFC na szkle Havana Club od smart-TEC | © smart-TEC GmbH & Co. KG

Wysokojakościowe 3D-logo marki może być dodatkowo zaopatrzone na opakowaniu albo produkcie  w NFC transponder. W świecie cyfrowym producenci oferują swoim klientom bogatszy serwis i więcej informacji o kupowanym produkcie.

Rozwiązania dla oznaczeń na szczególna chwilę

Oferujemy wiele zindywidualizowanych rozwiązań oznaczeń dla marketingu i techniki. Pozwólcie się Państwo zainspirować linią produktów wysokiej jakości jak też udanymi przykładami naszych klientów.

Aluminiowy znak 3D jako symbol wykończenia opakowania | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

ALUMINIOWE SZYLDY 3D

Szyldy z trójwymiarową estetyką i dotykowymi strukturami.

Aluminium 3D
Plastikowy emblemat szampana Leo de Verzay - CHROMOTION® | © Fotograf: Sophie von Beerfelde - Rathgeber GmbH & Co. KG

SZYLDY Z TWORZYW SZTUCZNYCH - CHROMOTION®

Chrome meets Emotion – szyldy i napisy z efektem chromowanym.

CHROMOTION®
Napis FINOCHROM® | RATHGEBER | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

NAPISY METALOWE - FINOCHROM®

Delikatne trójwymiarowe napisy i emblematy.

FINOCHROM®
emblemat FLEXXLINE® | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

FLEXXLINE®

Filigranowe struktury na tkaniny.

FLEXXLINE®
Godło z tworzywa sztucznego - ROYALPLAST®

ETYKIETY 3D - ROYALPLAST®

Wypukłe etykiety i szyldy z przeźroczystą, samoregenerującą się warstwą ochronną w formie soczewki.

ROYALPLAST®

Osoba kontaktowa

dr Piotr Knapik
Telefon: +48 71 7823997
Faks: +48 71 3398958
p.knapik@rathgeber.pl

Epidemia coronavirus (Covid-19) stawia szereg poważnych wyzwań przedsiębiorcom na całym świecie. RATHGEBER jako odpowiedzialna firma podejmuje wszelkie niezbędne działania, aby zminimalizować konsekwencje rozprzestrzeniania się wirusa.
Nasze zakłady produkcyjne dostosowały się do sytuacji, dzięki czemu Państwa zamówienia mogą być zrealizowane normalnym trybem, w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę zleceń oraz szybką reakcję na pojawiające się pytania.

Zalecamy składanie zamówień z wyprzedzeniem, by zapewnić sobie odpowiednie zapasy na czas, gdy okaże się to konieczne dla Państwa w produkcji. Prosimy o kontakt z naszymi pracownikami w dowolnym momencie. Grupa RATHGEBER pozostaje Państwa niezawodnym partnerem nawet w tych niepewnych czasach.

Dziękujemy za zaufanie!

RATHGEBER Sp. z o.o.

KONTAKT:


Telefon: +48 71 33996 74
Mail:     info@rathgeber.pl
 

Osoba kontakowa