Kontakt
W razie pytań lub w celu uzyskania niewiążącej porady prosimy o kontakt:
+48 71 782 39 90
info@rathgeber.pl
Trójwymiarowe eyecatcher zapewniają efektowny wygląd modnym artykułom sportowym
Trójwymiarowe emblematy i napisy na produktach sportowych przyciągają wzrok kupujących w sposób szczególny. Potwierdzają to za każdym razem konkurujące na rynku specjalistyczne sklepy sportowe. Ten, kto przykuje uwagę klienta atrakcyjnym oznaczeniem z powodzeniem wprowadzi także swoje produkty do sprzedaży.

Korzystne rozwiązania na szczególne chwile
Sprawiamy, że Twoje produkty są unikalne i niepowtarzalne
Trójwymiarowe emblematy i napisy czynnikiem wpływającym na zakup
Ponad 70% decyzji zakupowych dokonuje się bezpośrednio w punkatach sprzedaży (POS). Obowiązuje przy tym zasada wyróżnienia się wśród producentów artykułów markowych. Wiadomo, że linia podziału przebiega mniej w obszarze technoligiczych highlights, a bardziej w zakresie marki i designu. Szczególne akcenty kładzie się tu na trójwymiarowe loga, emblematy i elementy dekoracyjne. Chodzi o to, by zyskać przewagę w punktach handlowych, ale również niejako "przy okazji" pobudzić różnorodne aktywności sportowe.
Trwałość jako czynnik sukcesu
Kolejnym czynnikiem powodzenia w sprzedaży jest sprawdzona przez producentów artykułów sportowych strategia zachowania wysokiej trwałości; dlatego także przy oznaczaniu produktów kładzie się duży nacisk na produkcję przyjazną środowisku. W tym też zakresie na RATHGEBER jako specjaliście w oznaczaniu produktów spoczywa odpowiedzialność za środowisko, w konsekwencji od 2010 r. jest on przedsiębiorstwem w pełni neutralnym dla klimatu. Cała produkcja przestawiona jest na procesy ograniczające emisję CO2. Nie dające się uniknąć ilości substancji szkodliwych są kompensowane poprzez wspieranie projektów ochrony klimatu w postaci zakupu oficjalnych certyfikatów CO2.
Zauważalna wartość dodana w zamiłowaniu do detalu
Przy zakupie produktów klient chce mieć poczucie podjęcia dobrej decyzji, w czym uczestniczą wszystkie zmysły. Poza optyką uwagę przykuwają efekty dotykowe, które zapadają głęboko w pamięć czyniąc je bardziej wiarygodnymi. Rośnie przy tym wartość dodana oferty wraz zamiłowaniem do detali. Jest ona następnie odwzajemniana przez podwyższoną gotowość do zakupu.
Personalizacja

Poza wrażeniami optycznymi emocje wywołuje również kontekst osobisty. Dzięki spersonalizowanym emblematom artykuły sportowe nabierają indywidualnego wyrazu i odróżniają sie od masowych produktów.
Świat cyfrowy

Trójwymiarowe loga i elementy disign na artykułach sportowych w kombinacji z tansponderem NFC tworzą łącznik do świata cyfrowego.
Wirtualny dotyk

Z powodzeniem promowane loga 3D odzwierciedlają efekty dotykowe nawet online (dotyk wirtualny) np. symulując dotyk na ekranie poprzez efekt super-zoom albo poprzez interaktywne obrazy 3D.
Osoba kontaktowa
