Kontakt

W razie pytań lub w celu uzyskania niewiążącej porady prosimy o kontakt:

+48 71 33996 74
info@rathgeber.pl

Osoba kontaktowa

Formularz kontaktowy

Schowek

Schowek jest pusty

Zamknij

Trójwymiarowe eyecatcher zapewniają efektowny wygląd modnym artykułom sportowym

Trójwymiarowe emblematy i napisy na produktach sportowych przyciągają wzrok kupujących w sposób szczególny. Potwierdzają to za każdym razem konkurujące na rynku specjalistyczne sklepy sportowe. Ten, kto przykuje uwagę klienta  atrakcyjnym oznaczeniem z powodzeniem wprowadzi także swoje produkty do sprzedaży.

 

Spersonalizowane narty z mylabel.one | © Fischer Sports GmbH

Korzystne rozwiązania na szczególne chwile

Sprawiamy, że Twoje produkty są unikalne i niepowtarzalne

Logo aluminiowe 3D (wypukłe) | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

SZYLDY ALUMINIOWE 3D

Szyldy w trójwymiarowej estetyce z wyczuwalnymi w dotyku strukturami.

Aluminium 3D
FINOCHROM®  | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

NAPISY METALOWE - FINOCHROM®

Filigranowe trójwymiarowe napisy i emblematy.

Produkty FINOCHROM®
Napis na folii | RATHGEBER | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

NAPISY FOLIOWE

Skuteczna reklama niemal we wszystkich formatach

Napisy foliowe
FLEXXLINE® | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

FLEXXLINE®

Emblematy nie tylko z zastosowaniem na tkaniny.

Produkty FLEXXLINE®
ROYALPLAST® | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

3D ETIKETTEN - ROYALPLAST®

Wypukłe napisy, etykiety i szyldy.

Produkty ROYALPLAST®
CHROMOTION® Emblem  | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

SZYLDY Z TWORZYW SZTUCZNYCH - CHROMOTION®

Chrome meets Emotion - szyldy i napisy z efektem chromowania.

Produkty CHROMOTION®

Trójwymiarowe emblematy i napisy czynnikiem wpływającym na zakup

Ponad 70% decyzji zakupowych dokonuje się bezpośrednio w punkatach sprzedaży (POS). Obowiązuje przy tym zasada wyróżnienia się wśród producentów artykułów markowych. Wiadomo, że linia podziału przebiega mniej w obszarze technoligiczych highlights, a bardziej w zakresie marki i designu. Szczególne akcenty kładzie się tu na trójwymiarowe loga, emblematy i elementy dekoracyjne. Chodzi o to, by zyskać przewagę w punktach handlowych, ale również niejako "przy okazji" pobudzić różnorodne aktywności sportowe.

Etykiety produktów neutralnych pod względem emisji CO2 firmy RATHGEBER | © RATHGEBER Sp.z.o.o.

Dzięki produktom neutralnym dla klimatu umożliwiacie  Państwo podjęcie konsumentom bardzo oczywistej decyzji w ochronie klimatu, kupując po prostu takie właśnie produkty.

Partner klimatyczny

Trwałość jako czynnik sukcesu

Kolejnym czynnikiem powodzenia w sprzedaży jest sprawdzona przez producentów artykułów sportowych strategia zachowania wysokiej trwałości; dlatego także przy oznaczaniu produktów kładzie się duży nacisk na produkcję  przyjazną środowisku. W tym też zakresie na RATHGEBER jako specjaliście w oznaczaniu produktów spoczywa odpowiedzialność za środowisko,  w konsekwencji od 2010 r. jest on przedsiębiorstwem w pełni neutralnym dla klimatu. Cała produkcja przestawiona jest na procesy ograniczające emisję CO2. Nie dające się uniknąć ilości substancji szkodliwych są kompensowane poprzez wspieranie projektów ochrony klimatu w postaci zakupu oficjalnych certyfikatów CO2.

Zauważalna wartość dodana w zamiłowaniu do detalu

Przy zakupie produktów klient chce mieć poczucie podjęcia dobrej decyzji, w czym uczestniczą wszystkie zmysły. Poza optyką uwagę przykuwają efekty dotykowe, które zapadają głęboko w pamięć czyniąc je bardziej wiarygodnymi.  Rośnie przy tym wartość dodana oferty wraz zamiłowaniem do detali. Jest ona następnie odwzajemniana przez podwyższoną gotowość do zakupu.

Personalizacja

Personalizacja produktu za pomocą Fischer | mylabel.one | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

Poza wrażeniami optycznymi emocje wywołuje również kontekst osobisty. Dzięki spersonalizowanym emblematom artykuły sportowe nabierają indywidualnego wyrazu i odróżniają sie od masowych produktów.

Świat cyfrowy

Logo ze zintegrowanym tagiem NFC | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

Trójwymiarowe loga i elementy disign na artykułach sportowych w kombinacji z tansponderem NFC tworzą łącznik do świata cyfrowego.

Wirtualny dotyk

CHROMOTION® - JVL | © Fotograf: Sophie von Beerfelde - Rathgeber GmbH & Co. KG

Z powodzeniem promowane loga 3D odzwierciedlają efekty dotykowe nawet online (dotyk wirtualny) np. symulując dotyk na ekranie poprzez  efekt super-zoom albo poprzez interaktywne obrazy 3D.

Osoba kontaktowa

dr Piotr Knapik
Telefon: +48 71 7823997
Faks: +48 71 3398958
p.knapik@rathgeber.pl
f

Epidemia coronavirus (Covid-19) stawia szereg poważnych wyzwań przedsiębiorcom na całym świecie. RATHGEBER jako odpowiedzialna firma podejmuje wszelkie niezbędne działania, aby zminimalizować konsekwencje rozprzestrzeniania się wirusa.
Nasze zakłady produkcyjne dostosowały się do sytuacji, dzięki czemu Państwa zamówienia mogą być zrealizowane normalnym trybem, w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę zleceń oraz szybką reakcję na pojawiające się pytania.

Zalecamy składanie zamówień z wyprzedzeniem, by zapewnić sobie odpowiednie zapasy na czas, gdy okaże się to konieczne dla Państwa w produkcji. Prosimy o kontakt z naszymi pracownikami w dowolnym momencie. Grupa RATHGEBER pozostaje Państwa niezawodnym partnerem nawet w tych niepewnych czasach.

Dziękujemy za zaufanie!

RATHGEBER Sp. z o.o.

KONTAKT:


Telefon: +48 71 33996 74
Mail:     info@rathgeber.pl
 

Osoba kontakowa