Kontakt

W razie pytań lub w celu uzyskania niewiążącej porady prosimy o kontakt:

+48 71 782 39 90
info@rathgeber.pl

Osoba kontaktowa

Formularz kontaktowy

Zamknij

Trójwymiarowe eyecatcher zapewniają efektowny wygląd modnym artykułom sportowym

Trójwymiarowe emblematy i napisy na produktach sportowych przyciągają wzrok kupujących w sposób szczególny. Potwierdzają to za każdym razem konkurujące na rynku specjalistyczne sklepy sportowe. Ten, kto przykuje uwagę klienta  atrakcyjnym oznaczeniem z powodzeniem wprowadzi także swoje produkty do sprzedaży.

 

Spersonalizowane narty z mylabel.one | © Fischer Sports GmbH

Korzystne rozwiązania na szczególne chwile

Sprawiamy, że Twoje produkty są unikalne i niepowtarzalne

Logo aluminiowe 3D (wypukłe) | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

SZYLDY ALUMINIOWE 3D

Szyldy w trójwymiarowej estetyce z wyczuwalnymi w dotyku strukturami.

Aluminium 3D
FINOCHROM®  | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

NAPISY METALOWE - FINOCHROM®

Filigranowe trójwymiarowe napisy i emblematy.

Produkty FINOCHROM®
Napis na folii | RATHGEBER | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

NAPISY FOLIOWE

Skuteczna reklama niemal we wszystkich formatach

Napisy foliowe
ROYALPLAST® | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

3D ETIKETTEN - ROYALPLAST®

Wypukłe napisy, etykiety i szyldy.

Produkty ROYALPLAST®
CHROMOTION® Emblem  | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

SZYLDY Z TWORZYW SZTUCZNYCH - CHROMOTION®

Chrome meets Emotion - szyldy i napisy z efektem chromowania.

Produkty CHROMOTION®

Trójwymiarowe emblematy i napisy czynnikiem wpływającym na zakup

Ponad 70% decyzji zakupowych dokonuje się bezpośrednio w punkatach sprzedaży (POS). Obowiązuje przy tym zasada wyróżnienia się wśród producentów artykułów markowych. Wiadomo, że linia podziału przebiega mniej w obszarze technoligiczych highlights, a bardziej w zakresie marki i designu. Szczególne akcenty kładzie się tu na trójwymiarowe loga, emblematy i elementy dekoracyjne. Chodzi o to, by zyskać przewagę w punktach handlowych, ale również niejako "przy okazji" pobudzić różnorodne aktywności sportowe.

Etykiety produktów neutralnych pod względem emisji CO2 firmy RATHGEBER | © RATHGEBER Sp.z.o.o.

Dzięki produktom neutralnym dla klimatu umożliwiacie  Państwo podjęcie konsumentom bardzo oczywistej decyzji w ochronie klimatu, kupując po prostu takie właśnie produkty.

Partner klimatyczny

Trwałość jako czynnik sukcesu

Kolejnym czynnikiem powodzenia w sprzedaży jest sprawdzona przez producentów artykułów sportowych strategia zachowania wysokiej trwałości; dlatego także przy oznaczaniu produktów kładzie się duży nacisk na produkcję  przyjazną środowisku. W tym też zakresie na RATHGEBER jako specjaliście w oznaczaniu produktów spoczywa odpowiedzialność za środowisko,  w konsekwencji od 2010 r. jest on przedsiębiorstwem w pełni neutralnym dla klimatu. Cała produkcja przestawiona jest na procesy ograniczające emisję CO2. Nie dające się uniknąć ilości substancji szkodliwych są kompensowane poprzez wspieranie projektów ochrony klimatu w postaci zakupu oficjalnych certyfikatów CO2.

Zauważalna wartość dodana w zamiłowaniu do detalu

Przy zakupie produktów klient chce mieć poczucie podjęcia dobrej decyzji, w czym uczestniczą wszystkie zmysły. Poza optyką uwagę przykuwają efekty dotykowe, które zapadają głęboko w pamięć czyniąc je bardziej wiarygodnymi.  Rośnie przy tym wartość dodana oferty wraz zamiłowaniem do detali. Jest ona następnie odwzajemniana przez podwyższoną gotowość do zakupu.

Personalizacja

Personalizacja produktu za pomocą Fischer | mylabel.one | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

Poza wrażeniami optycznymi emocje wywołuje również kontekst osobisty. Dzięki spersonalizowanym emblematom artykuły sportowe nabierają indywidualnego wyrazu i odróżniają sie od masowych produktów.

Świat cyfrowy

Logo ze zintegrowanym tagiem NFC | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

Trójwymiarowe loga i elementy disign na artykułach sportowych w kombinacji z tansponderem NFC tworzą łącznik do świata cyfrowego.

Wirtualny dotyk

CHROMOTION® - JVL | © Fotograf: Sophie von Beerfelde - Rathgeber GmbH & Co. KG

Z powodzeniem promowane loga 3D odzwierciedlają efekty dotykowe nawet online (dotyk wirtualny) np. symulując dotyk na ekranie poprzez  efekt super-zoom albo poprzez interaktywne obrazy 3D.

Osoba kontaktowa

Bartosz Kot
Telefon: +48 71 782 39 90 b.kot@rathgeber.pl